Ett rum med utsikt


Här är mitt nya hem. Tenhult it is.



     




Jag bor i det vita huset, fönstret uppe till höger är mitt rum. Har spanat in Tenhults centrum idag under långpromenaden med hunden soom firar nyårshelgen med mig. Såg en liten söt inredningsbutik bla, och en liten ICA butik som jag är lite sugen på. Jag har fina meriter med mig från Lund, och en liten inkomst skulle sitta bra nu, efter dessa fattiga månader som student. 


Här ute på min gård finns ett litet stall och fyra hästar, kanske vore det trevligt att stalldränga lite igen. Dessutom upptäckte jag ett sladdat längdskidspår i kanten av gården i går kväll när vi var ute och kvällskissade. Synd att jag inte har några skidor. Precis som alla andra har jag tänkt börja träna på friskis nu i januari. Jag tänker som så, att eftersom jag ändå har vägen förbi nu när jag blir bussresenär, så har jag inget att skylla på.


Tre veckor kvar på skolan. Sen är det blankt. Helt tomt. Ingenting. Vad göra? Fly! Fly in i framtiden och drömtillvaron. I wish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0