Då var jag med igen!


Japp, jag är med igen. I tidningen. JP var på skolan förra veckan och gjorde reportage om vuxenutbildningen, och jag fastnade på bild och hamnade i tidningen. Det gjorde dock inte min mangomoussetårta, men den bjuder jag på ändå.

   



I lördags var hela huset plus några till ute på promenad i det vackra vädret. Det såg ut så här.



Jag drog snowracern med två soon-to-be-treåringar och de fyra andra vuxna var ständigt 500 meter bakom. 3 km tog 1,5 timme att avverka. Sen var jag tvungen att sticka ut och springa lite, skönt att ha kommit igång med det igen!


I övrigt är det ganska blankt i mitt huvud i kväll, så det får räcka så här.

Kommentarer
Postat av: Ingela

tårtan såg ju riktigt god ut ..=)

2011-02-02 @ 19:32:17
URL: http://selinasmamma.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Ja tårtan såg himla god ut!! Vilken linslus du börjar bli förresten..!

2011-02-03 @ 09:30:53
Postat av: Annicka

Toka! hålla på och springa runt sådär, då hoppas jag att du smula i dig hela mangotårtan efteråt ;) Den såg sjukt god ut, jag är galen i Mango! KRAM

2011-02-11 @ 10:29:04
Postat av: Lisabeth

Sett att du inte skrivit på länge i bloggen, men jag gör ett försök...



Jag läste att du pluggar/pluggade på Bageri och konditoritutbildningen i Jönköping, jag har sökt dit också och undrar hur du tycker att utbildningen är? Är den bra? Är lärarna bra? Hur trivs du? Jag är så spänd på om jag kommer in, skulle vara en sån DRÖM!!

2012-01-17 @ 18:07:32
URL: http://lisabeth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0