Påsken i Jönköping

var solig och härlig! Jobbade torsdag- och fredag kväll, men hann ändå med några rundor på stan i baksätet på Pontiacen. Jag har borderline, alternativt bara född i tvillingens tecken, och mina humörsvängningar är otroliga! Efter den här helgen kan jag inte förstå vad jag ska hem och göra? Men lugn, bara lugn, det går över. 
Fick hänga lite med Östersundare oxå, det var fint som snus! Mässan på Elmia var som motormässor är mest. Mycket av allt. Fribiljetten satt fint! Det gjorde även tetran med rödvin som låg i väskan. Lördagskvällen spenderades på burnout tävling och sen på Ztyle med Eva. Eastwood. Trevlig tjej! 
Igår hade jag räknat med att ligga och må dåligt, men tvärtom! Sovmorgon och några timmar på gräsmattan i solen. Härligt! Dagen avslutades med en tur i Kjells fallfärdiga.. Lincolncab till Lekeryd för en mjukglass, och en kvällsgrillning ute på gården här hemma i Tenhult. Det är bra fint att bo på landet!


   

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Ibland vill jag leva ditt liv!

2011-04-26 @ 17:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0